حرفای من با خدا

اینا حرفای یه دختر مهربون و تنهاست که برای خدای خودش می نویسه.

حرفای من با خدا

اینا حرفای یه دختر مهربون و تنهاست که برای خدای خودش می نویسه.

مدرسه

 

سلام خدا! 

 

دیگه داره مدرسه‌ها شروع میشه. 

 

خدا باز یه کاری نکنی که من مثه 

 

پارسال هی تو مدرسه گریه کنم ها؟ 

 

پارسال چه قدر بهت گفتم اذیتم نکن؟ 

 

ولی تو اذیتم کردی و هر روز گریه مو 

 

درآوردی؟ 

 

خدا دیگه امسال بی خیال اذیت کردن 

 

من شو. 

 

خوب من گناه دارم اینقدر گریه کنم! 

 

این همه آدم٬ گریه‌ی یکی دیگه رو درآر خوب! 

 

راستی من دیگه نمی‌خوام همون دختر 

 

پارسالی باشم. 

 

تصمیم گرفتم همه چی مو٬ همه چی مو  

 

عوض کنم. حتی دوستامو. 

 

البته این کار خیلی سختیه ولی خوب... 

 

دوست دارم خدا! 

 

 

نماز

  

سلام خدا مرسی که اون روز  

 

دعامو برآورده کردی. 

 

خدا دیگه می‌خوام دختر خوبی بشم. 

 

می‌خوام از این به بعد نماز بخونم. 

 

خدا کمکم کن. 

 

من واقعا می‌خوام نماز بخونم ولی 

 

این شیطون لعنتی نمی‌ذاره! 

 

خدا باور کن موقعی که می‌خوام نماز 

 

بخونم٬ هم صدای شیطون و هم صدای 

 

فرشته هاتو می‌شنوم. 

 

فقط بعضی وقتا می‌تونم به حرف  

 

اون فرشته هه گوش کنم و نماز بخونم. 

 

خدا کمکم کن . 

 

منم از همین امشب شروع میکنم. 

 

دیگه بقیه‌ش باتو.باشه؟‌

فردا

  

وای خدا خیلی می‌‌ترسم. 

 

اِ  راستی سلام. 

 

خدایا کمکم کن. 

 

خدا یه کاری کن فردا موفق بشم. 

 

خوشبختی و بدبختی من فقط به  

 

فردا بستگی داره. 

 

قلبم داره میاد تو دهنم. 

 

دارم از استرس میمیرم. 

 

خدا دستم به دامنت. 

 

همین یه فردا دعامو برآورده کن. 

 

 

****

 

سلام خدا! 

 

دیدی باز دیشب امام رضا نخواست من  

 

برم حرمش و دعا کنم؟ 

 

 هر چند ۲ شب قبلی که رفتم حرم  

 

اصلا دعا نکردم. 

 

آخه می‌دونی؟ یادم شد دعا کنم. 

 

راستی خدا تو چرا این قدر پسرا رو 

 

نفهم و بیشعور آفریدی؟ 

 

تو شب قدر٬ اونم تو حرم امام رضا هم 

 

دست از کثافتکاری و چشم چرونی و  

 

متلک گفتن و شماره دادن و... برنمی‌دارن. 

 

خداجونم! 

 

گناه دارن طفلکی ها! 

 

آدمشون کن!!!!!!!!!! 

 

 

 

فائزه

 

سلام خدا 

 

چه قدر دیشب خوابای خوبی دیدم! 

 

همه ش فائزه تو خوابم بود! 

 

اصلا دلم نمی‌خواست از خواب بیدارشم. 

 

خدا دلم خیلی برا فائزه تنگ شده. 

 

ولی به دلایلی نمی خوام بهش زنگ بزنم 

 

یا براش تو وبش نظر بذارم. 

 

خودت دلایلمو می‌دونی.